لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
در انتظار هر تیمی هستیم ( یوونتوس 2 - 0 دینامو )

در انتظار هر تیمی هستیم ( یوونتوس 2 - 0 دینامو )

یک پیروزی شیرین با طعم صدرنشینی در حالی برای یووه به دست آمد که بانوی پیر نمایش قابل قبولی را از خود بر جای نگذاشت و بسیاری از حرکات این تیم بر اساس ضعف شدید تیم مقابل شکل می گرفت و شاگردان الگری در حد و اندازه های قهرمان ایتالیا ظاهر نشدند ولی در نهایت به عنوان صدرنشین این گروه به دور بعدی بازی ها صعود کردند.

 

ترکیب رسمی یوونتوس:

 

نتو ― روگانی ― بن عطیه ― اورا ― کوادرادو ― لمینا ― مارکیزیو ― پیانیچ ― اساموا ― ایگوایین ― مانژوکیچ.

 
ترکیب جدید و شاید عجیب یووه در نیمه ی اول باعث شده بود تا ناهماهنگی در تمامی نقاط زمین به چشم بیاید و یووه نتواند نمایشی قابل قبول از خود بر جای بگذارد.

45 دقیقه جدال با ضعیف ترین تیم گروه نتیجه ای برای یووه در پی نداشت و تنها یک موقعیت مسلم گلزنی توسط ایگوایین به دست آمد که در این صحنه نیز بی دقتی مهاجم آرژانتینی مانع از ثبت گل اول شد.

ماریو مانژوکیچ در این نیمه نیز همانند مسابقه ی قبلی بسیار پر تلاش و دونده ظاهر شد و یکی از مفید ترین بازیکنان یووه در میدان بود.

در نیمه ی دوم یوونتوس نمایشی تهاجمی تر را از خود بر جای گذاشت و همین موضوع سبب شد تا ایگوایین و روگانی موفق به زدن 2 گل در این نیمه شوند.

پاس های اشتباه و ناهماهنگی های تاکتیکی از مهم ترین ویژگی های نمایش یووه در مقابل یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا بود.

تعویض های متعدد الگری نیز تاثیر چندانی در نمایش یووه نداشت و همان اشتباهات قبلی به دفعات تکرار می شد و همین موضوع سبب شده بود تا نمایش بی کیفیتی را شاهد باشیم.

کسب برتری در این مسابقه مهم ترین هدف بانوی پیر بود و حالا شاگردان الگری به عنوان صدرنشین این گروه به دور بعدی بازی ها صعود کردند تا در انتظار قرعه کشی این رقابت ها و شناسایی حریف مرحله ی بعدی خود باشند.

شما هواداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرام یوونتوس دات آی آر و یا پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار مربوط به یوونتوس در کوتاه ترین زمان مطلع شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: